Isnin, 5 Mac 2012

ReSuLt EEG



gambar hiasan dr en google


kami lps bam2 darwisy kna buat test EEG untuk gelomabng otaknya. so result on the spot dpt kebetulan dr tajul yg rawat darwisy ada kat c2 time tu, so rezeki la. alhamdulillah Allah permudahkan. xyah tungu lama result. klu ikutkan rsult nya akn dpt 1-1/2 bln tuh.


Jeng jeng jeng result dia spt yg aku jangkakan, aku mmg dh tau tp sj nk cfemkan jugak dgn doc biar berpuas hati. Mmg darwisy ada skit fit cuma tahap low. so dr bekalkan ubat 'epilim syrup' utk bam² utk dimakan selama 3bln. sblm ni msa darwisy discas doc mmg ada bekalkan ubat sawan tp x penah bg pun, so buangkan jer. lgpun mmg risau nk bg ubat sawan ni sbb rmai mnyatakan risiko pd otak (lembab otak, akn jd slow). sapa² ada info sila inform aku @ emel aku kat llyynn_s@yahoo.com. leh share info sma aku ya. mna tahu kan ada yg lbh berpengalaman drp aku ni yg baru setahun jagung. sharing is caring kan.



dlu aku ada darwisy ubat 'transfer factor' tp baru mkn 1 bln lom top up g utk bekalan akn dtg. bajet lari skit x smpt kejar, maklumlah tiap mgu bajet diperlukan utk darwisy berubat di gedangsa. i'allah bln dpt akan stabil ekenomi blk. amin3x. mdh²an fit darwisy akan hilang. amin. doakan yer kwn².

0 Comments:

Post a Comment