Rabu, 29 Februari 2012

EEG Test





esok khamis 1/3/2012 darwisy akan ke HKL sekali lg. kali ini untuk melakukan EEG test utk menentukan bhwa driwsy kna sawan @ tidak. bkn apa aku ada inform doc bkenaan sawan darwisy. sawan dia x kritikal, xspt kank2 lain yg kejang. darwisy akn kejang spt org terkejut cuma kdg2 kuat hingga dia nagis kesakitan & kdg2 tidak. namnum ianya ttp merisaukan aku apatah lg bla terkjut agk kuat smpai nagis. sll time tido dia akn kna sekali. bila dh kna abisla lena di yg buai mimpi indah itu.

alhamdulillah dipermudahkan allah krn darwisy cpt dpt turn utk test EEG ni, pdhal bru isnin lps 27/2/2012 dia g check up Neuro, HKL. !st time cek up under Neuro namun aku sdkit kecewa krn doc yg merawat drwisy ketika itu sgt sombong yg amat. tya pun dgn nada yg manyakitkan, abis dia kepak2 tgn, kaki darwisy. dia ckp keras ni, x fisio ker? aku yg dengo tentula sakit hati. tdi kan sya dh ckp sya fisio & occt di hospital serdang. dia kata mcm x ckp je ni. kat umah buat ke?ofkos la aku buat aku jwp. doc kat hosp serdang ckp klu nak terapi bkn dlm keadaan paksa cam doc tu buat (kepak2 tgn kaki, mmg meraung la encem boy tuh). geram jerk aku tgk.

kat hosp buat lmbut2 ja, pujuk2 dlu smbil buat bkn buat tanpa paksaan. klu paksa mmg kat hosp serdang xkan buat. cth klu drwisy menagis ke, demam ke, xda mood ke mmg dorg xkan paksa. ni x huh geram mmg geram tp biarlah hanya allah yg mngetahuiNYA.

doakan yg terbaik buat darwisy ka...amin ya rabb

0 Comments:

Post a Comment