Rabu, 7 Mac 2012



pic ni klinik di gombak satu ketika dlu skrg berpindah ke setiawangsa


Pg smlm aku spt biasa ke Pusat Rawatan Al-Hidayah (PRAH) utk rwtan darwisy kali ke-3 di setiawangsa yg dlunya berpengkalan di Sg Pusu, Gombak kini telah berpindah ke Setiawangsa, KL. so alhamdulillah semakin dkt dgn rumah. spt biasa bila smpai sudah ramai pesakit yg memenuhi klinik tersebut. So aku g amik no giliran smtra en hubby park kete bdekatan. dpt ler no 3012,msa dtg no 3000. namun alhamdulillah rzki drwisy staf yg mjaga kaunter suruh aku msk apabila tiba no 3005. syukran xyah lama menanti sgt. kebetulan mood darwisy baik msa tuh. Kali ni bkn ustaz lokman @ asyraf yg merawat darwisy tp en zulhaidi ahmad pulak yg merawatnya (pic pkai bju biru En Zulhaidi Ahmad)

.

sapa pun x kisahlah janji dpt mengubati bam2 ku. i'allah. ops msa mula2 msuk ke blk rawatan aku terkedu sekejap sbb.......en ADAM AF lak dh join asyraf muslim, alhamdulillah. dia pun slh seorang yang mengubati pesakit. so sape dpt asyraf @ adam rzki tuh ehehhe.

Adam kini slh seorang staf PRAH yang mengubati pesakit. dlm jam 11.30 pg aku dh selesai mjalani rawatan so bergegas ke Pejabat Pos, ke serdang blk utk mengambil si kakak yg pulang dr sek. pastu blk msk jap kuar blk ke tesco kjg utk membeli brg2 rumah & keperluan bam2...

0 Comments:

Post a Comment