Ahad, 25 Mac 2012

aku godek2 pendrive aku terjumpa lak pic bam2 darwisy msa rawatan kat umah k.raw & fisio dlu..msa ni tembam btl drwisy. msa ni si kakak kna dera urut mama raw. mama raw lenguh2 bdn
pesakit ni telah menemui Ilahi klu xslh pada thn 2011 akibat kegagalan jantung nya klu xlsh aku. xsempat aku berjmpa dgn mamnya. aku kbtulan jmpa papanya ketika folow up darwisy kat HKL. msa tu papa dia ckp kanak2 ni kritikal dh. tp waktu tu xleh melawat so x dpt la aku tgknya utk kali terkahir. semoaga ank ini berbahiagis di sna. wahai bidadara syurga. amin
  
 tgh tungu turn
mcm nk senyum je...msa ni mood mmg sgt baik








---------------------------------------------------------------------------------------------

ni latest pic drwisy


2 Comments:

  1. LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...
    wah dah boleh komen2...

    sgt tembam itu budak....

    syomel ja tngk diaa....
    bEe HoNeY said...
    ye yeah dh leh komento...alhamdulillah lega... hihih tq ladyzul

Post a Comment