Ahad, 1 April 2012

aKu RiNduKaN SaAt² iTU.......






tika aku menekan keyboard ni cuaca diluar spt hatiku, redup & hujan. aku terlalu rindukan saat2 begini. aku rindukan saat² darwisy mnyusui aku smpai terlena lentok tanpa sedar. aku merindui drwisy tidur bsamaku di atas lengan mahupun di bawah ketiak ku. aku rindu utk bwa darwisy jln² mkn angin.
namun kini hanya tgl mimpi sejak 2 mngu darwisy meragam tanpa diketahui puncanya. kini darwisy selalu mengeraskan bdnnya, klu di pangkuan pun dia akan mngeras,merengek. hnya dia akn diam bila dibuai tu pun tidak berpanjangan. tidur pun skrg mlm² hanya di dalam buai. kdg² dia akan merengek 1 mlm 2 mlm tanpa tidur siang mahupun mlm. mkn/minum pun akan merengek/menangis, tu pun kna paksa.klu x paksa alamat mmg x mkn la dia. aku pun buntu. puas pergi berubat. i'allah 10hb ni aku akan ke pst rwtan al-hidayah plak, aku akan gtau ustaz sna plak mngenai drwisy...maybe dia x selesa sbb nk tmbuh gg ka. aku pun x pasti. aku cek gg xda tanda2 nk tmbh plak. ya allah permudahkan la urusan kami sekeluarga, ringankan lah kesakitan yg ditanggung ank kecilku ini, pulihkan dia spt knk² normal yg sebaya usianya, berikanlah kami kesihatan yg baik. AMIN3x

* doakan ank kecil sya kembali pulih & diringankan segala kesakitan & kesulitan. amin

4 Comments:

  1. aLoNg@Na said...
    pastinya sbg 'ibu,mama,mak,umi' akan rasa perkara yg sama kak..sgt faham apa yg akak rasa...Na rs tersentuh sgt bila bc post akak..mg darwisy syg akan semakin pulih spt baby lain..aunty dan semua doakan kamu sayang...
    bEe HoNeY said...
    tq na...2 la kdg kala kita sbg ibu xkuat utk melalui dugaan Tuhan tp kna gagahkan juga hati ini demi ank tersyg kan? mga ALlah kuatkan hati akak & permudahkan sgla urusan kami. amin
    e!ya said...
    Saat2 yg terindah kan! tapi sekarang keadaan semain berubah, kesian tengok perubahan darwisy hope darwisy semakin pulih lps nie yer sayang..xmo merengek2 yer..darwisy kena mkn nnt baru xlapar okeh..ibu darwisy n family sentiasa beri yng terbaik utk darwisy..antie pon xsabar tggu darwisy sehat..insyaallah allah permudahkan..AMIN
    bEe HoNeY said...
    eiya : 2la aya kan saat2 terindah dpt bfkan dia tp syg, allah beri akak kesempatan tu sekejap ja.namun akak ttp bsyukur krn msh diberi kesmpatan itu. tq aunty, mga 1 ari nti sya dpt main n zahin.amin ya rabb.

Post a Comment