Selasa, 14 Februari 2012

NgaNtuK






today adalah hari yg paling membosankan, tah kenapa aku rasa xda mood today. maybe sbb ngantuk sbb x ckp tido mlm tdi. gara2 bambam ku bgn tido jam 2.40pg smpai ke subuh x tido2, maka dgn automatiknya aku pun kna berjaga la. dia merengek2, aku buaikan xnak gak pejam mata, aku nyusukan jap je pastu xnak. agaknya xsedap badan la tuh @ mslh negara tuh. jam 5pg dia diam jap aku curi2 tido jap dpt la tido 15-20 mnit, pastu bila dia nyek2 aku automatik terjaga la...last2 aku bgn mandi, solat,iron baju trs siap ke kerja.


bila smpai kat opis la bos aku lak x abis2 buat hal lg, lg menambahkan kebosanan aku utk trs berada di dalam blk. geram gak aku n bos aku nih, perkara kecik dibesar2kan. klu slh org lain dia nmpk jerk, klu slh dia huh....biasala bos pun namanya kan, kna la ikt gak telunjuk dia ye x?





alangkah bagusnya time ni klu dpt :-

1. dpt tidur dgn nyenyaknya tanpa gangguan




2. bercuti di pulau ka


3. berada di spa ka atau


4. shopping....


semua itu akan dpt ilangkan stres kan, huh bestnya klu tido di spa sambil diurut & dikelilingi haruman aroma therapi yg menyamankan otak aku.

-----------------------------------------

apapun yg aku laluinya hari ini aku tetap kena senyum krn org disekiling kita juga akan tersenyum bila melihat kita tersenyum. jgn sesekali tunjukkan kesedihan kita pd org.biar DIA shj yg lbh mengetahui.


sejuk telinga bila aku pasangkan alunan ayat² suci al-quran. betapa berkuasanya ayat² al-quran...allahuakbar





semoga perjalanan esok lbh baik drp hari ini. i'allah amin ya rabbalalamin.

0 Comments:

Post a Comment