Jumaat, 24 Mei 2013

Ni la slh satu kerja yg xsanggup aku hadapi. Org memandang merasa sakitnya apatah lg kupu2 syurga ini yg mngalaminya sendiri. tiap 2mngu sekali perlu ditukar tp memandangkan restube ni sng dijangkiti kuman aku mngambil kptusan utk menukar tiap semngu se x.
Sanggupkah aku menukar sndiri dgn kudratku...huwaaaa semua ni terpaksa aku lakukan sndiri krn doktor nak aku sndiri belajar krn kekerapan dia mncabut sndiri tube tu.setiap hari dlu kna berkejar ke hosp @ klinik utk psg blk. msa doktor ajar aku minta dia ajrkan pd mak aku sbb aku mmg xsanggup nk psg tp nk jdka cite jam 4 pg dia cabut sndiri & kebetulan mak aku xde krn blk ke kdh sruh ayah dia lg la xsanggup.nak xnak aku terpaksa masukkan sndiri. bermula dari c2 lah aku mula beranikan diri utk memasang walaupun air mata manglir time tukar..haya allah yg tahu.ayah aku penah tgk aku psg...aku tgk dia lari xsanggup tgk.aku tau dia rsa apa yg darwisy rasakan.
Ada jugak kdg aku cabut trs & xpsg tube tp susu klu dh 6-7oz cmna nk pkai mulut klu xleh sucking.Aku paln akan stokan restube jika darwisy mkn byk.insyallah
Moga kupu-kupu syurga ini diberi kesihatan yg baik & boleh menghisap spt satu ketika dahulu.insyallah amin

0 Comments:

Post a Comment