Isnin, 20 Mei 2013

Rawatan demi rawatan


skrg ni aku sgt bz yg amat. cuti 2 bln bkn msa utk aku rilex kecuali hari ahd. begitu juga dgn darwisy. setiap hari menyusuri kesesakan utk ke bandar kuala lumpur. isnin - sabtu hari utk darwisy berakupunktur, isnin, selasa,kamis & jmaat sebelah ptg utk darwisy menjalani fisioterapi pulak di 3 tempat yg blainan secara bergilir mengikut hari. isnin kat klinik kshtn semenyeh, selasa & jumaat di equine park, kamis dia kjg plak. semua ini utk kebaikan darwisy jugak..biarla dia sakit,menagis skrg akibat rwtan2 ni semua.janji msa akn dtg dia lbh baik dr smlm. skrg darwisy byk rilex, xstiff, kunyak mknan semakin sempurna, belajar senyum, borak wlpun butir kata nya hanya dia yg tahu. rasa x ckop cuti aku 2 bln, nak smbung cuti ekonomi msh belum kukuh lg. melainkan si hubby keje gomen insyallah akan ku aturkan utk berhenti kerja & meneruskan segala rawatan darwisy ni. xlama lg aku akan msk keje pasti jadual darwisy akan berubah. terapi/rawatan pun terpaksa dikurangkan akibat kekangan masa. aku merasa puas dpt mbwa darwisy setiap hari utk mnrima rwtan
doakan kami sekuarga dipermudahkan sgla urusan & diberi ksihtan yg baik serta pkembangan darwisy semakin baik..insyallah amin

0 Comments:

Post a Comment