Isnin, 8 Oktober 2012

Sabtu lps berkesempatan bawa darwisy ke Fisioterapi Puteh Seroja yg terletak di Sg Merab, Bangi. Fisio ni baru ja buka kat Bangi ni, induknya di a.star, kedah. so sng la aku klu blk kdh. Leh ke sna trs.Kat bangi ni pun kebtulan sgt dekat dgn umah aku bertukar angin lak drp Kota Damansara Ke Bangi. Jimat masa, tol, minyak. Cuma harga berbeza skit, klu di KD rm30, klu di bangi rm55 tp skrg tgh promo sehingga 14hb NOv ni hanya rm50. Lbh krg gak la klu di bandingkan pjlnan, tol, mnyak ke KD.
1st smpai msk ke temp ni mcm spa, mcm rumah, sgt selesa, siap ada hydroterapi lg, urutan badan utk dewasa dll. byk kemudahan & peralatan di sini. smabil darwisy di fisio aku pun dok melepak di kusi urut, sementara ayah melayan astro, hajr mcm biasa dgn games dia la..
Darwisy cmna? erm jap ok jap mrengek la skit..lbh krg 1jam ++ siap ngamuk dh sbb ngantuk yg amat. abis ke fisio aku bgegas ke keramat, kl utk ke umah sedara lbh krg jam 2. akhirnya darwisy lena dlm pjlnan,smpai di umah sedara tido lg smpai la ke jam 8 mlm. ayah tgl kami di keramat mnakala ayh ke futsal di s.alam & mjemput kami jam 7++. smpai ke rumah drwisy msh lg tido hinga ke jam 10.30...pastu mula la bjga smpai ke jam 4.30 pg..njaga klu diam xpa, ni mulut merengek cfem aku mmg xleh tido. tp xpala dugaan aku, aku anggap aku tgh berhijad. mga allah permudahkan sgla urusan aku.amin

2 Comments:

  1. Tanpa Nama said...
    my pren...fazeri...
    bEe HoNeY said...
    o yke...eheheh

Post a Comment