Selasa, 8 Mei 2012

Tulang Belakang Senget

smlm darwisy ada appoiment dgn fisio & rehab kat hospital. alhamdulilah smlm therapist rmai so tumpuan lbh utk fisiokan darwisy aku tgk smlm. pas abis fisio aku ke bhgn rehab lak utk appoiment seterusnya. rehab adalah 1st appoiment aku. setelah di soal sldik aku pun gtau doc yg psal kedudukan drwisy yg senget tuh, doc tgk & minta drwisy di xray kan. so pas xray aku ke rehab blk. doc kata ha mmg senget tulang dia cuma x tau msh blom dipulihkan @ sebaliknya. sbb kdg2 klu keadaan yg x kritikal i'allah boleh sbb tulang msh lembut. apapun aku kena tunggu appoiment seterusnya dgn pakar tulang awl julai nanti. mmg sgt merisaukan aku. xsuka camni. tp aku doakan darwisy bleh smbuh. uasa allah sapa tahu kan. kita kna usaha & trs berusaha. smga ianya mbuahkan hasil. doakn ye kwn2. amin



 pic ni ketika drwisy ngeliat tp klu dia terlentang tegak pun dia akan bengkok lbh krg camni la.
ni pic bila diniarapkan, dia byk senget ke arah kiri, tp aku ampukan dgn bantal sepaya tegak & byk mainkan dgn exercise ball.

4 Comments:

  1. MizzTina said...
    sian darwisy.. insyaAllah nt lelama akan pulih.. sy doakan yg terbaik utk lyn sekeluarga ye..
    bEe HoNeY said...
    tq sgt tina...amin mdh2an drwsy dneri kshtn yg baik & memuaskan. amin ya rabb
    Cik Puan Izan❤ said...
    salam... tabahlah wahai kawan.. saya pun sedang di uji... baby saya jadi penghuni hkl 2 bulan sejak dari lahir... lahir dgn usus di luar. skrg umur dia dah 4 bulan. tiap2 bulan pegi check up dkat hkl... saya tgk mcm belum stabil sepenuhnya... badanya kurus jer tak naik2 berat. jumaat ni pegi check up lagi. ada sedikit risau takut kena masuk wad lagi sbb doc kata kalau berat tak sampai target kena tahan wad..

    p/s: salam kenal n saya follow blog awk yer..
    bEe HoNeY said...
    terima kaish iza. semoga kita tabah & kuat utk mghadapinya. mga kesabaran kita akn mberi sejuta hikmah drp allah swt. amim

    p/s:sya juga dh folow blog izan ya

Post a Comment