Ahad, 6 Mei 2012

cHUMeL x?


 chumel x? hahah masam je muka, tgh serius nih, awek tgk pun takot seh. pic ni aku bru je amik smlm kat MINES untuk membuat pendaftaran kad OKU utk si kecil ini. msa dia tgh posing baik ke arah cmera xdan cmeraman tu nak snap. pastu time msam mcuka je smpat. xpela janji leh amik gambar kan syg bucuk. bkn sng nk amik & bkn ssh pun nk maik ehehhe. pic ni dia diletakkan dikerusi smbil hubby pegang kat pinggang dia & ampu kepala dia je. so alhamdulillah dipermudahkan
yg ni pic sape lak?? ehhe ni pic si kakak nya la msa umur 1 thn ++. pic ni di ambil msa kitaorg 1 family ke negara jiran, Indo. tembam je msa ni kan. skrg manyak kulus lo...mkn ssh, memilih. xpela janji akak sihat kan...leh tlg ibu jaga adik kan

2 Comments:

  1. mizzkechique said...
    comel je dedua tu..
    bEe HoNeY said...
    heheh tq tina..cam mak dia x wakkakak

Post a Comment