Isnin, 16 April 2012

ProToN pReVe


Smlm Proton Preve telah dilancarkan. utk detail leh search. aku minta bantuan en google. chantek gak tp aku x brapa berminat sbb dia bkn mpv. klu mpv pasti aku berputih mata. tp mmg nmpk cun la. cam aku wlaupun bru ank 2 tp alang2 nk amik kete baru biarla mpv sbb aku klu blk kg di kdh pasti penuh bonet. lgpun memandangkankan mak, adik aku pun dh tgl n aku kat kl ni lg bagus klu aku mpunyai mpv. xyah pkai byk2 kete. klu lg kot. i'allah. skrg en hubby nk relax drp utang piutang, nk tmpukan ke kos rawatan si tomei darwisy plak. maklumlah every weekend kami akan ke felda gedangsa, behrang, kuala kubu baru utk rawatan alternatif darwisy. tu lom msk g rwtan islam, hemeopati dll lg. semoga allah murahkan rezeki yg halal utk kami sekeluarga & memudahkan segala urusan kehidupan kami. amin ya rabb.

0 Comments:

Post a Comment