Selasa, 25 Oktober 2011

Alhamduillah ni antara milk booster utk ibu² yg menyusu. alhamdulillah hingga kini aku msh menyusu darwisy dengan sepenuhnya. target aku sehingga umo darwisy sekurang²nya 2 thn i'allah aku akan menyusu dgn air susu badanku ini. walaupun aku kecik/kurus kering tp alhamdulillah hingga kini Allah permudahkan segala urusan aku dlm menyusu anakku PUTERAHARRAZ DARWISY. sapa kata org kecik/kurus xda susu kan? buat masa ni stok aku masih mampu untuk menampung susu utk darwisy 3bln akan datang. Klu x usaha mmg la xda kan? i'allah dgn berkat izin Allah segalnaya dipermudahkan. nak² pula skrg ni makin byk hospital & media² eleoktronik mempromosi SUSU IBU kan? yg penting niat & set mind. i'allah segalanya mudah.



Kurma Pegaga adalah minuman kordial hasil gabungan 7 ramuan terhebat anugerah Illahi.

Antaranya:


Kurma
Pegaga
Kismis
Habbatussauda'
Halia
Madu
Safron


Antara khasiat Kurma Pegaga ini ialah:


meningkatkan kecerdasan tenaga dan minda (terutama pelajar)
mengatasi masalah dalaman wanita
membetulkan masalah haid
menghilangkan keletihan (sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung)
menambah susu ibu yang menyusukan anak
mengatasi masalah stress dan batuk serta mengurangkan demam terutama kanak-kanak
meningkatkan kesihatan untuk semua golongan
menambah tenaga bagi lelaki dan ahli sukan
sesuai diamalkan oleh pengidap darah tinggi dan tekanan darah rendah
mengurangkan demam
Nota: Khasiat di atas adalah dari Testimoni pengguna yang didapati sepanjang produk ini berada di pasaran sejak 2006!


Harga: RM16.50 (SM) / RM 19.50 (SS)

0 Comments:

Post a Comment