Selasa, 28 Jun 2011

sToCk EbM


sebahagian stok EBM aku.

Nak jugak post stok EBM ni....walaupun x semeriah otai² yg lain. aku ttp bersyukur krn msh mampu menyusui darwisy 100% dgn susu ibu. klu boleh dgn izin ALLAH aku nak mnyusui darwisy sepenuhnya sekurang2nya umur darwisy 2 thn...mga allah permudahkan sgla urusan aku dlm penyusuan ibu ini. amin3x..



pstttt..nak tau x stok2 ni aku simpan di frezer opis sbb peti aku x bape elok. cuma ada stok fresh & xbyk yg beku di rumah. bila aku buka je frezer, klu org ternampak apsti di tanya

opismate :eh ape tuh??
aku : susu ibu la..
opismate : susu sape?
aku : susu aku la , sape lg.nape
opismate: eh yeke? cam x caye jer? tgk org kecik je kurus tp susu mak aiii byknya
aku : alhamdulillah tu la rezki org kata. jgn pandang luaran aje kan?
opismate : wah cayalah. ada yg tabik spring lg ehheheh...

sape xbangga dpt mnyusu anak sepenuhnya kan??? aku tetap bangga walaupun org x bangga kui3x....

* kpd kaum2 ibu di luar sna jom kita perjuangkan susu ibu utk ank2 kita...

0 Comments:

Post a Comment