Jumaat, 21 Oktober 2011







dah lama aku x join contest kan?


ni la antara tdg2 yg membuat hatiku teruja utk memilikinya....aku apsti memilikinya...i'allah. tunggu ya tuan rumah.






Alhamdulillah akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa...apa erk...sure gempak ka.xda pun sj je bikin gempak. sebenarnya aku nk cite skit ni. baru2 ni aku tgk tv, tertgk si pelakon yg skrg telah berhijab iautu IRMA HASMIE pas2 kan aku terbekanan tdg dia yg beropol2 tepi tuh. keebtulan my sis mms pic tdg yg dia kenan tu gak. bertambah xcited la aku nk mbeli. tgh blok walking tup2 akhirnya aku terjumpa 1 blog ni iaitu http://www.indianaboutique.com/. apa lg membara la hati kecil ku ini nak mbeli, segera aku col my sis inform dia yg aku dh jmpa tdg tuh. dia ckp tungu ahd ni dia tgk (utk memboli gak) sbb dia berada di luar kwsan liputan. sgt² mengujakan aku, chantek. dah la tuan empunya pun chumel, chantek. ditambah plak dgn tdg² yg dijualnya lg bertambah chantek la....klu aku pkai? ermmm apa aku kesah kan chantek ke x, janji puas hati kan? klu nk tngu chantek xtau bila. bersyukur a dgn apa yg kita ada kan. ALlah bg semua cukup kan. alhamdulillah smga Allah jdkan kecantikan yg kita ada dgn hati kita. i'allah amin


Kebetulan aku dok godek² segala tdg yg dijualnya itu, aku terjumpa lak contest yg dianjurkan beliau. Dengan pantasnya aku segera join contest ni, kebetulan bru pg tdi aku baru cite bab2 hijab ni. sekarang ni mcm² tdg buat kita memilikinya kan? apa kata anda pun beli tdg chantek ni, pasti berbaloi...jom layannnnn, jom beliiiiiiiiiiiiiiiiii.

0 Comments:

Post a Comment