Jumaat, 23 September 2011

PhOtoShOoT @ AcT StuDiO



























chantek x pic² aku sefamily? mesti la chantek kan ahhah (msk lif naik sndiri). nape aku ckp chantek sbb diambik oleh cameraman bertauliah. kat studio mmg la chantek kan. dh lama aku idamkan alhamdulillah akhirnya dpt gak aku sekuarga berphotoshoot di ACT STUDIO . korang pun nak?sila la like fb dorg erk..ada khabar gumbira i"allah akan dipost kan di wall mereka. klu aku tau info i'allah aku pun akan khabarkan kat fb @ blog aku nih ya kwn²...


aku dpt promo ni pun drp milkAdeal. korang kna sll jengah la utk promo2 ya.aku pun kdg2 termis tp nasib baik mber aku si aya ni tlg kabarkan kat aku...alhamdulillah dpt gak ahkirnya. tq so much utk pn aya yer...syg ko.t ada g gtau erk klu eden terlopeh yo...


mls cita pnjg2 layan jela erk...pic melambak so xleh msk la semua...200++kpg semua nya...

0 Comments:

Post a Comment