Khamis, 15 September 2011

AkaK Ke SCHoLL


ehhehe ni la my princess, lma x post psl kakak ni sejak 'kejadian hitam' byk post psl harraz darwisy kan. yela sbb rmamai nk tahu perkembangan dia, smpai kini aku msh menerima byk msg2/sms yg bertanyakan harraz darwisy. aku bertuah krn rmai yg mengambil brt ttg dariwsy.terima ksh yg x terhingga kpd yg sudi mendoakan,mberi sumbangan,melawat & bertanyakan khanar darwisy debab tuh.

ok blk cite si kaka lak, ni pic kakak pg tdi 15/09/11. kebetulan pg ni aku yg kna anto si kakak ke sekolah. sll ayahnya anto aku amik jerk tp ayah outstation terpaksa la aku anto, nasib baik sebelah dgn opis aku jer..chumel x ank dara aku?dh beso dh dier....thn dpn dh 6 thn da...thn dpn akak blajo lg pndai erk...suka tgk dia blk umah hafal doa², surah², baca buku smpai koyak2 dibuatnya...mga mjd ank yg solehah yer kakak..amin3x.

0 Comments:

Post a Comment