Rabu, 11 Mei 2011

PeRuBaTan aLTerNatiF



aku pun xtau camna nk cite kisah ni. pic di atas adalh pic lingzhi yg aku bg darwisy mkn ketika di ICU HKL yg lalu. alhamdulillah ketika aku bg mkn mmg nmpk perubahan demi perubahan cuma kini aku kurangkan dose yg sepatutnya, maklumlah bajet lari skit berubat sna cni. klu aku ikut dose yg btl i'allah kesannya akn cpt nampak. aku jumpa lingzhi ni pun apabila dimaklumkan hamba allah yg senasib dgn anakku. utk lanjut leh layari web beliau, just klik
. aku bersyukur dipertemukan dgn hamba allah ni. dgn wardah ni jugak la aku mempunyai kekuatan & smngt utk mharungi tiap dugaan ttg darwisy. utk waktu itu nyawa ankku diselamatkan (dgn izin allah) & slpas 1 1/2 ari mkn anakku di pindahkan ke wad PHDW 2 ari & seterusnya ke wad biasa KK1 (neuro) & x smpai 5 ari ankku dibenarkan kluar wad. hingga kini aku msk menggunakanya.

---------------------------------------------------------------------------------------------

selain dgn memakan lingzhi aku jugak berubat di behrang. utk keterangan lanjut sila layari web ni, di mana tempat aku g bawa darwisy tiap2 mngu ni. akak ni penah 2 x msk WHI. last dia msk msa darwisy kat ICU HKL bln 2/2011 yg lps. di cni ni aku sertakan link pesakit yg penah buat rawatan di behrang ni.




mesti korang pelik kan nape aku tnjuk buku ni. buku ni adalah kisah slh sorang pesakit yg berubat di tempat aku ubatkan darwisy sejak kuar wad hingga kini ( 1mgu se x aku g). kisah yg sgt tragis, sedih, penuh suka duka. tp aku lom bca lg hehehhe, baca intro jerk. rm24 buku ni. kat MPH leh dpt gak buku ni.

0 Comments:

Post a Comment