Isnin, 30 Mei 2011

KenDuRi Oh KeNduRi




















ahad lps 29/6/01 ada kenduri umah mak sedara kat langat (sblh hubby). 1st time bwa si kecik g kenduri, nasib baik la dia mmg jenis x byk karenah. diam je dia msa tuh. bykan drp jam 11.30 pg last nyusu smpai kul 4 ptg x nyusu2 lg...dok atas riba bkn main lg dia smpai x peduli. aku ada juga bg2 susu tp biase la dia kdg2 mcm ssh skit nk tangkap puting ( maybe kebas lg -dr kata effect drp otak dia dlu). bila ssh nk tangkap puting mraung la. ape lg org sekeliling pun dok tgk smpai naik segan aku. so aku x bg la susu, xkan nk paksa dgn mraung2 tuh. aku bg dia rilex jap...bla bg lg sma gak. mmg tu la kesan drp pendarahan otak dia dlu. tp kdg2 je la...kdg2 amik masa dkt 1 jam bru dpt nyusu. sian kan? tp tu la dh tersurat aku kna sabar utk laluinya...sape tgk pasti kesian time tu. aku pun kdg2 x snggup nk tgk dia. smpai kdg2 pk lbh baik xyah bg drp dia meraung2. tp klu kat umah aku usahakan juga bg walapun 1jam lamanya utk dia dpt puting nyusu. cuma bila kat umum dia nangis mmg aku x paksa kecuali kritikal..


jam 4ptg aku blk ke umah mertua (sblh umh kenduri ) utk nyusukan dia, msh sama gak. bila je aku bg susu bdn dia msh meraung. puting dlm mulut tp dia macam x dpt rasakan. asyik nganga je mulut dia. dkt 1 jam aku paksa tp xleh...last2 aku amik keputusan utk blk ke umah aku (serdang), kebetulan aku drive sendiri ke langat ari tu (1st time drive sndiri ke langat). ayah keluar dahulu (jam 7 pg) utk menolong apa yg ptt. si kakak msh dgn ayahnya di rumah knduri sbb ayah menolong sedaranya nguruskan kenduri sbb sedaranya xde ank lelaki. so harapkan sedara2 je la....


-----------------------------------------------------------------------------------




pic berbalut ni waktu menjalani fisio perubatan di behrang ( setiap mgu aku akan pergi)

-----------------------------------------------------------------------


kat bwh ni pic yg sj aku gatai2 nk msk. so layan je la erk. semua pic ketika ke HKL (utk folow up)












0 Comments:

Post a Comment