Jumaat, 15 April 2011

MaTa



15/04/2011- alhamdulillah entri kali ini sedikit sebanyak menyenagkan hati ku juga suami. pg ni aku & en hubby pergi ke Klinik Mata, HKL spt yg dijanjikan setiap mngu. sudah lama aku tidak ke klinik mata sbb aku bercuti di kedah. yela smntara aku tidak bkerja lg aku pun buat keputusan utk blk ke sna. sekurang-kurangnya ibu aku gumbira leh blk tgk umah dia kan....xspeseli tgk my dad la & si twin ( upin & ipin) ehheheh.mesti rindu tuh...

ok berbalik kpd cerita aku tdi. spt biasa apabila turn aku berjumpa doc. doc memaklumkan kpd aku & suami yg pendarahan mata darwisy sudah tiada, syukur xterkata dgn rahmatMU ya allah. TAPI...ada tapi tu x tahan kan...ehehheh. tapi doc maklumkan cuma tinggal parut je la, parut tu mmg xleh hilang. xpela sekurang-kurangnya ada perubahan yg posotif kan? sape tahu kuasa Allah SWT. macam msa !st aku chekck up mata darwisy dlu, waktu doc maklumkan yg pendarahan darwisy hanya boleh hilang apabila dibedah!! nasib baik aku & suami membuat keputusan utk tidak mbedah mata darwisy. darwisy juga tidak perlu kan ubat mata lg. alhamdulillah dgn kuasa Tuhan, berkat kesabaran & doa² drp org sekeliling darwisy sembuh.

parut??? parut pada mata doc maklumkan yg akan ada effect/gangguan di masa hdpn. effect /gangguan camna msh belum di ketahui lg...mungkin rabun @ apa² sj. hanya masa yg akan menentukan. lg sebulan darwisy akan di uji matanya samada tentang jarak kejauhan yg dpt dia lihat@ sebaliknya....setiap perkembangan hanya akan diketahui apabila berjumpa doc di setiap temujanji.

hanya doa & usaha yg mampu ibu panjatkan kpd Allah SWT.

0 Comments:

Post a Comment