Selasa, 12 April 2011



di kala ini entah mengapa tiba² hatiku tersentuh......mungkin keadaan diluar yg redup membuatkan hatiku sayu. di kala ini juga hatiku seperti inginkan sebuah senyuman drp putera ku syg. sesungguhnya aku mat² merindui saat² dia tersenyum gembira....tp bilakah saat itu akan tiba??? hanya masa yg menentukan segala-galanya. Hanya pd Allah tempat aku memanjatkan doa agar aku berkesempatan melihat senyuman puteraku. puas ku godek semua gambar² darwisy yg tersenyum manja tp hampa. kenapa tidak ada pulak gambar darwisy tersenyum??? owh mungkin tika itu dia baru sj pandai memberi senyuman & aku tdk berkesempatan utk mengambil detik² itu.



detik demi detik aku tetap menanti dgn penuh sabar. aku tahu tiap kesabaran kita pasti ada ganjaran besar yg menanti. i'allah amin3x


*kebetulan tdi akak aku menelefon & memberitahu yg dia mimpikan darwisy meniarap & tersenyum....:-((

0 Comments:

Post a Comment