Isnin, 18 April 2011

KIM = Kump. Ibu2 Menyusukan




entri kali ini agak berlainan, sll aku cerita darwisy je. kali ni aku nak cite lak psl KIM. aku start join KIM ni pas darwisy abis berpantang. kebetulan aku terjumpa di FB. ape lg tanpa byk ckp aku pun join & mjd ahli KIM walaupun bz. ada apa dgn KIM bg aku? mcm² aku dpt drp KIM.






selain dpt berkongsi pengalaman tentang penyusuan/kebaikan susu ibu ianya juga dpt menambah ilmu pengetahuan/info serta mslh² yg dihadapi para ibu. skrg KIM adalah antara 1 web terpenting bg aku. nak tahu kenapa? drp KIM la aku rasa semakin kuat mengharungi dugaan tuhan. apabila aku menge'post' di wall ttg perkembangan @ info terbaru ttg darwisy ramai ahli² KIM yg mendoakan darwisy. lbh rmai yg mdoakan lbh afdal & peluang utk darwisy pulih makin cerah. berkat doa ibu² di KIM.






terima kasih yg x terhingga aku ucapkan pada para ibu/mummy/mama/bonda/umi di KIM. doa yg x putus dr kalian dpt menghidupkan semangat ku utk melihat darwisy sembuh sepenuhnya. amin3x






* kpd ahli² KIM yg nak add me kat fb, plz tgl note @ msg. sbb ramai yg add aku ketika ini, dlm 84 org lg kot yg lom aku accept. harap maaf yer kwn². sya xnak org yg x diingini msk kat fb sya. harap maklum.

0 Comments:

Post a Comment