Rabu, 19 Disember 2012



Perhimpunan Kali ke-2 Gathering SuperMum' & SuperDad's Angel (SMSDA) utk kali ke2 telah selamat di adakan pada 15-16/12/2010 bertempat di Intekma Resort & Convention Centre, UiTM, Shah Alam.
Perhimpunan ni berjaya mengumpulkan lebh krg 30 family dr pelusok negeri spt Johor, Png, Melaka, Perak dll. Perhimpunan yg sgt bermakna bg aku & semua keluarga termasuk aku. Byk xtvt yg dijalankan & yg info serta ilmu baru yg dpt kami kutip & timba utk mghadapi kehidupan mdtg.
Seronok yg x terhingga memandangkan aku 1st time join gathering ni. THn lps berlansung di Templer Park tp msa tu aku lom join lg group ni. seronok dpt bjmpa dgn teman sekapal yg boleh memahami situasi kita. Tapi syg aku x sempat berbual lama dgn semua mommies memandangkan aku slh seorang AJK (Bendahari) yg buat2 sibuk menguruskan hal2 berkaitan. Dengan situasi anak lg. Tapi syukur alhamdulillah mood darwisy agak baik 2 hari ni, syukur sgt.
Semoga kami semua makin cekal & kuat serta tabah dlm mngharungi hidup pd msa hdpan....in sha allah. AAMIIN.







0 Comments:

Post a Comment