Khamis, 20 Disember 2012

AkuPunTur

nampak x jarum kat kaki darwisy tuh? 1st time aku try akupuntur utk darwisy kat Pusat Perubatan Homeopathy Dr Nik Omar, cawangan Bangi. Plan nya thn dpn 2013 aku nk start akupuntur tp memandangkan ujg thn xde keje sgt, kebetulan bos aku cuti. Apa lagi aku pun mula la melangkah panjang. ALhamdulillah syukur dia dok diam tido lak tuh. naseb baik x nagis, klu x mmg menaggangu la treatment ni. Kalau bergerak mmg sakit la jarum tu. Bayaran utk 1st treatment rm55 termasuk ubat. Selepas ini cas bayaran utk darwisy rm35 sehari. In sha allah aku akan teruskan treatment ni selagi kewangan mengizinkan. Kekerapan pergi adalah setiap hari utk perubahan yg lebih baik. so RM30x 35=RM1050 sebulan peruntukan yg aku perlukan utk darwisy. Tu belom masuk supplement, susu alpha lipid, ubat² lain...Moga dipermudhakan segala urusan & dimurahkan rezeki Putera Harraz Darwisy....aamiin.

**doakan utk darwisy saya yer...

2 Comments:

  1. Abil Fikri Ahmad said...
    Ai, potong kek nangis, cucuk jarum tu tak ! Steady la Darwisy...
    bEe HoNeY said...
    tu la psl uncle ..ptg kek meraung bagai nak rak umah...jarum leh lak dia tid.. hehheh. kgee cmna lama x jenguk blog abg abil..hope kge makin chat yer...in sha allah aamiin

Post a Comment