Isnin, 13 Ogos 2012

aPa KoMeN aNdA??


 ish keratan akhbar apa lak ni? mesti korang tertanya2 kan? apa kena mngena n blog aku nih?















ha ni la kisahnya.....apa komen korang psl keratan ni? geram? sedih? marah? sayu? redha? korang leh klik kat pic utk view kisah sedih ni...kisah camni penah terjadi pd darwisy tanggal 7/2/2011 (2bln 6 hari umur darwisy ketika itu) yg lalu..sop sop sop sedih nk ingtkan blk tp utk ikhtibar kita bersama. tarikg tersebut yg xkan aku lupa buat selamaya2nya. kisah ini lah yg mnjdkan darwisy didianogsis  doktor sbg insan CP (celebry palsy).















ermmm bkn nak menyalahkan takdir tp agak ralat apabila tidak diberitahu pengasuh yg telah diberi tanggungjawap sepenuhnya ketika aku berada di pejabat. bayangkan 6jam darwisy bergelumbang menahan kesakitan menunggu aku menjemputnya pulang ke rumah...huh menitis air mata aku bla ingtkan tragedi itam ini. namun aku kuatkan hati bhwa telah tertulis bhwa aku terpksa melalui semua ini walaupun berat. berat mata memandang, berat lagi bahu memikulnya. cuma aku kesiankan si kecil darwisy yg lom mengerti apa2 terpaksa menanggung segala kesakitan demi kesakitan.mga ALlah ringankan segala kesakitan yg darwisy alami. aamiin.

1 Comment:

  1. Tanpa Nama said...
    Semoga Allah beri yg terbaik utk Darwisy..

Post a Comment