Khamis, 14 Jun 2012

SyuKur Dgn NikMaT AllaH



Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi sekali lg.Hari ni air mata ini mengalir lg tp kali ini tangisan itu adalah tangisan kesyukuran yg x terhingga. Pg tdi aku dikejutkan dgn pemberian sejumlah wang yg sgt bermakna untuk si chumel darwisy. alhamdulillah syukur x terkata, mengalir air mata ini krn terasa sebak. rmai yg menyayangi darwisy. murah rezki darwisy. rezki ank pasti ada jlnnya. Walaupun tidak diketahui siapa gerangan insan yg cukup mulia itu aku tetap mdoakan semoga allah membalasnya dgn seribu rahmat yg x terhingga & dipermudahkan segala urusan beliau sekeluarga.
Dgn pemberian sejumlah wang tu dptkan aku meneruskan dan menambahkan lg perubatan si kecil darwisy. Kebetulan aku mmg nk booking mandi hydrotherapi darwisy, pembelian susu alpha lipd, transfer factor yg agak mahal harganya bg aku. Wang pemberian dr teman2, sanak saudara & kenalan ketika darwisy di wad dlu pun aku msh simpan utk segala peruntukan darwisy sepenuhnya. Ada sebahagian aku dh blikan beberapa jenis brg terapi  utk sensory darwisy, utk mata, sentuhan, bunyi²an. Aku harap semuanya berbaloi. Sabtu ni pun aku akan mulakan fisioterapi di luar (selain hospital). Harap darwisy dpt meneruskan hidup normal spt knk² yg lain. aku sbg ibu nakkan yg tbaik, aku ingin melihat darwisy senyum, berlari, menguruskan dirinya sendiri, mjd ank yg soleh. i'allah amin ya rabbalalamin.

2 Comments:

  1. Unknown said...
    insyallah..kita berusaha dan Allah yg tentukan....
    bEe HoNeY said...
    tq is...mdh² usaha kami berbaloi.amin ya rabbalalamin. i'allah

Post a Comment