Ahad, 17 Jun 2012

FiSio & MaNdi HyDroTheraPhy





alhamdulillah ahd lps aku dpt membawa darwisy ke fisio di Kota Damansara di Klinik Pn Fazilah. Dah 2 x cancel sbb darwisy x sihat/warded, ahkirnya dpt gak menjejaki kaki ke sna. Detail berkenaan Pn Siti Fazilah :-



NW 0303A Cova Squares, Jalan Teknologi, PJU 5,
Kota Damansara,Petaling Jaya,
47810 SELANGOR
Malaysia
Phone: 0173985214
Email: greatlifephysio@gmail.com



Setelah habis rawatan fisio aku bergegas ke Cheras pulak untuk rawatan mandi hydrotherapy darwisy pulak. Kat cni mcm² penyakit boleh berubat. Dimana ada kemahuan disitu ada jalan. Setiap penyakit pasti ada ubatnya. So aku sbg hamba Allah hnya mampu berusaha selagi terdaya selain doa/tawakal. Tiada lain yg aku harapkan selain kesembuhan si kecil darwisy agar dia dpt menguruskan diri dia sendiri satu hari nanti. Klu nak harapkan kami sgn ibubapa smpai bila la...Cmna apabila kami memejamkan mata buat selamanya? Pada siapa lg nak mengharap. Kalau boleh aku xnak menyusahkan sesiapa. Biarlah darwisy berada dpn mata hingga aku menutup mata buat kali terakhir.



Detail berkenaan mandi hydrotherapy boleh hubungi :-

Mohamad LUFTI ( In-house Training )
Address : 14 Persiaran Minang 2,
Taman Minang,
Cheras,
56000 Kuala Lumpur
Tel : +6013 2347457
Email :
luftimhf@yahoo.co.uk
Website : http://medicspa.biz/

0 Comments:

Post a Comment