Rabu, 30 Mei 2012

SuSu iLhaM


ni la susu yg darwisy minum utk pertama kalinya selepas tidak mnyusui aku lg. sblm ni darwisy fully breasfeeding. moment yg xdpt aku lupakan saat² manis mnyusui darwisy namun target aku utk mnyusui nya sehingga 2 thn x berjaya akibat ketidak stabilan kesihatan darwisy sejak feb lalu. keadaan darwisy msa tu mbuatkan aku agak stress & tdk tahu mbuat apa² krn semua serba xkena. menyusu, mkn mnum semua dia xnak. klu aku susukan dia, dia akn gigit. seolah2 menahan sakit/geram. aku sndiri xtahu punca dnya, pastu dia akan mngeras spt skrg. bermula detik itulah dia sering mngeraskan badannya apabila tidak selesa, marah, sakit & demam.
ok berbalik kpd susu tepung yg darwisy mnum skrg adalah susu ilham. Susu ni aku tgk info paper & di satu group di fb. Msa tu mmg x terdetik pun nk suuskan drwisy n susu tepung, just tgk org bcerita & byk positif feedback drp semua ttg susu ini. Bila dh kluar paper cam best je aku tgk. Aku pun search2 kat internet tgk. Alhamdulillah nmpk meyakinkan aku. Jom kita tgk skit info susu ni.

Susu Penuh Krim Ilham adalah:
  • Produk keluaran EBUNDA SDN. BHD. (915593-H), sebuah syarikat bumiputera muslim.
  • Susu yang dirumus istimewa dengan kaedah pengilangan secara islamik  dan menitik beratkan aspek kebersihan dan halal.
  • Dilengkapkan dengan Terapi 30 Juzuk Al-Quran untuk perkembangan yang seimbang dari segi rohani dan jasmani. Kerana itu produk ini TIDAK BOLEH DILANGKAH.
  • Diperkaya dengan khasiat badam, kurma dan kismis yang membantu pembesaran kanak-kanak dengan lebih sempurna, dari segi kesihatan dan IQ. 

0 Comments:

Post a Comment