Khamis, 17 Mei 2012

Lg KiSaH ChenTa anTaRa 2 iNsaN

 mereka satu ketika dahulu ketika diijabkabulkan
 kini... kasih syg seorang insan bgelar suami

sejak terbaca kisah chenta abg abil & kak g sayu sya & kini aku mjd folower tetap mereka. kisah chenta mereka yg sgt mnyentuh jiwa sesiapa shj yg mbacanya. kisahnya lbh krg kisah norma & talib yg penah mgemparkan kta satu ketika dahulu. Sgt kagum dgn abg abil yg kuat utk melalui dugaan Allah swt ini. Aku memahami apa yg abg abil rasakan krn aku juga sdg diuji cuma situasi kami berbeza. Sesungguhnya kita amat bertuah krn kita dipilih utk melalui semua ini kan abg abil? (heheh tye sorang² sbb cfem abg abil x baca blog aku).
Hari² aku tngu abg abil postkan kisah mereka. tiap kali melayari blog mereka , tiap kali itu jugalah air mata jernih mbasahi pp.
Sekiranya anda semua dapat dan sudi memberikan sumbangan dari segi sokongan moral dan juga kewangan untuk menampung kos perbelanjaan rawatan Fauziah.

Sebarang bantuan , bolehlah disalurkan ke : -

Nama : Abil Fikri Ahmad
Bank: CIMB Bank
Account No: 0506-0040577-52-1
H/P No : 016-2634258

Sumbangan daripada anda semua saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih...hanya Allah Taala saja yang dapat membalasnya.

* marilah kita sma² mdoakan semoga satu hari nanti kak g sembuh spt sediakala, begitu juga dgn my darwisy. amin3x

0 Comments:

Post a Comment