Jumaat, 6 April 2012




























Tanggal 29/11/2010 dulu lahirlah seorang insan chumel yg diberi nama PUTERA HARRAZ DARWISY seberat 3.0kg di PPUKM. Kehadiran yg telah lama dinantikan oleh aku sekeluarga. eh chop aku rsa bkn aku sekeluarga kot sbb sedara-mara, rkn2 karib & adik badik aku pun mmg dh lama juga nantikan kehadiran insan ini di muka bumi allah ini. akulah yg paling bhgia krn diberi peluang oleh Allah SWT utk merasai nikmat mengandungkan janin di dlm rahim selama 9 bln ini.
Aku rindukan saat² darwisy ketika ini, sihat & sempurna. Namun takdir penentu segala. Kita sbg insan hnya mampu merancang segala tp Allah yg menentukan segalanya. Apalah daya aku sbg hamba Allah yg kerdil utk menidakkan apa yg telah DIA rancangkan utk kita. Sbg hamba aku hanya mampu redha apa yg telah direncanakanNYA walaupun perit krn aku percaya ada hikmah besar Allah berikan nanti. Ak juga bsyukur krn msh diberi peluang utk mjaga amanah Allah ini.  Hanya DIA yg maha mengetahui segalanya. DIA tidak merancang semua ini dgn sia².

2 Comments:

  1. j.e.h.a.n. said...
    assalam..
    harap awk sentiasa tabah dan bersabar dgn dugaanNYA..DIA pasti menguji hamba mengikut kemampuan hambanya, mesti ada hikmah disebaliknya..kalau ada kesempatan saya selalu baca post pasal Harraz,selalu je airmata ni nk menitis sbb baby saya lebih kurang umur Harraz..tak dpt dibyg kan kalau semua ni terjadi pada saya..sgt respect dgn ketabahan awk =)
    bEe HoNeY said...
    slm jehan. terima kasih ats kata2 smngt.tu la org yg bca menistis air mata.sya yg lalui, yg mengetuk keyboard ni mmg peneman air mata. xpenah air mata ini x gugur tatkala sya mngetuk keyboard ni. pasti berderai. hanya itu yg mampu diluahkan

Post a Comment