Rabu, 21 Mac 2012

DarWisY LaTeSt~Hot FroM OveN







heheh tajuk cam poyo je kan. huh penat mata ngadap pc drp kul 9tdi, editing pic latest darwisy pg tdi nya. fresh3x. & x lupa juga si kakak yg chumel cam aku. (wakkaka msk lif nek sndiri-klu nk hrp org puji xdapek la so puji la diri anda sndiri yer). tgk pic² darwisy yg kebelakangan ini agak moody, perkembangan pun agak terbantut. sejak aku bg darwisy ubat baclofen utk lembutkan otot² nya, aku tgk darwisy cam lembik semacam je. bila kita angkt utk didukung dia cam lembik ala² baby gitu. so aku nekad mulai hari ni aku mmg xnak bg ubat tu dah. tp ubat utk fit (epilim syrup aku msh bg lg & aku akan stop smpai jumpa pakar neuro HKL next appoiment next week. klu msh sma aku akn stop serta merta. ubat hemeopati aku msh teruskan & i'allah jika dimurahkan rezeki aku akan smbung blk transfer factor utk darwisy.

0 Comments:

Post a Comment