Isnin, 30 Januari 2012

DaRwiSy 1Y 2M

29hb Jan lps umur darwisy dh ckop 1thn 2 bln. Alhamdulillah darwisy diberi kesihatan yg baik walaupun kdg2 kesihatannya sering terganggu, walaupun perkembangannya masih delay. Dan kebetulan masa ni jugak aku bkesempatan utk mbuat sedikit nazar yg belum tertunai. alhamdulillah dipermudahkan. aku buat pulut kuning ja utk disedekahkan ke masjid bdekatan umah aku tuh. dlu igt nk buat time bufday bambam tp x sempat di sebabkan mslh kshtan dia yg x mengizinkan. time tu ayah smpat blikan kek bufday utk ibu so celebrate la ibu n darwisy sma2, ptg kek sma2 ehehhe. Lupe plak nk snap pic pulut kuning bam2 ni.


Kat bwh ni pic latest darwisy, msa ni lunch time tdi aku blk umah.kebetulan aku pnjam camera opismate kejap. aku tgk drwisy dlm buai tgh lena. ni la 1st time darwisy naik buai setelah peristiwa hitam satu ketika dlu. ni pun terpaksa disebabkan keadaan kshtan dia yg x mengizinkan ( ulser byk kat mulut, sian ank ibu nih). dia asyik merengek jerk, xnak tido. malam mmg ssh nak tido wekend lps 2 hari 2 mlm dia x tido. merengek jer. hnya dpt tido dlm 3 jam slpas 2 hari tuh. smpai hari ni pun dia msh ssh nak tido. klu siang bjaga merengek,xnak dok diam walaupun di riba. meronta jerk.






ni lak si kakak yg nak tmpng glemer jap maklumlah dh lama x berposing2 nih. dia sibuk nak buaikan adik tp aku taruma lg, takot sebarang kejadian blaku lg. nauzubillah minta dijauhkan. so aku dh sound awal2 kat kakak xyah buai adik kecuali aku @ ayah @ nenek dia ada kat sblh.

0 Comments:

Post a Comment