Selasa, 13 Disember 2011

DiAn PeLaNgi vs HaNa TaJiMa





---------------------------------------------------























ermmm en3 ni dh lama aku mnk post tp lom ksempatan...bg yg suka berfesyen tentu kenal kan dian pelangi. hah dian pelangi? sapa dia tuh...ala dia lbh krg cam Hana Tajima gak...cuma fesyen dia org kenal sbb bawalnya termasuk la aku. aku suka gaya dia yg simple/trendy/sempoi jerk...fesyen bawal dia mmg menjadi ikutan remaja/fesyen tkini termasuk la aku ehehhehe. gaya bwl yg simple leh kombain dgn cara pemakian tana tajima gak bawal ni sbnrnya. ala org ckp klu kita berani bfesyen semua mjd kan? klu korang nk kenal dia dgn lbh dekat g la ke blog dia erk.


aku amat mengagumi hana tajima & dian pelangi. mereka sgt chantek, simple/sempoi dlm bfesyen & msh menutup aurat. alhamdulillah. nk tau detail leh ke blog mereka ni. & korang leh mnta ptolongan en google utk search bkenaan mereka dgn detail..



* psttt : pic aku BERklon fesyen mereka x smpt nk post...cam biasa kad reader xda.hp aku pun dh bengong2 so tmpng cmera org jerk.tngu dorg upload erk...

0 Comments:

Post a Comment