Selasa, 22 November 2011

Pusat Rawatan Islam Al-Hidayah.



Last week aku pergi ke PRIAH (Pusat Rawatan Islam Al-Hidayah) bawa si kecik ku, darwisy tuh. Mulanya plan asl tu nak g sbb dia muntah je dah 1 mgu . Klinik, hospital krjn/swasta, ustaz² semua dh p tapi msh gak xhilang muntah2 dia tuh. asl mkn je muntah, xkira la mkn ubat ke, bubur ke, susu ke semua kluar blk. smpai perot kembung la bla muntah tuh. kesian aku tgk. cuma darwisymmg bdk kuat dia x nagis pun bila muntah2 semua tuh, rsa terharu lak. last² aku n en hubby amik keputusan utk ke Pusat Rawatan Asyraf Muslim ni. kenal kan?






Dia punya bapak mertua la yg punya Pusat rawatan tersebut. Dia share partner. Dpt la aku jmpa n AM tuh. tp rawatan kat darwisy bapak mertua dia, Ustaz Lokman yg rawatkan. xkshla janji dpt rawat kan. tp tetap jugak jmpa AM....ensem dia, muka bersih jerk. dia kat sblh msa aku bat rawatan, so aku jeling² la dia ehhehe.


Berbalik kpd puteraku plak, ustaz lokman kata dia buat rawatan yg lbh penting dlu kat ank aku


dlu, sbb pendarahan otak lbh kritikal dia ckp...muntah² tu biasa dia ckp. so aku ikut la mna yg lbh yg terbaik. so ustaz tu pegang bayi baca kan ayat² yg sppnya..pastu dia suh aku blk amlkan surah2 yg dia beri setiap kali selepas solat.Appoiment seterusnya bln 12 ni.....

0 Comments:

Post a Comment