Selasa, 13 September 2011

PeRseDiaaN RaYa

ni antara persediaan raya yg smpt aku buat. biskut 4 jenis ja smpat.


1) biskut nestum - yg ni ja smpat di snap buat masa ni

2) cornflakes madu

3) cornflakes coklat - paling sedap ahhahah sbb aku pakai coklat beryl's, van hountan aku paki gak tp beryl's lg lemak berkrim. yummy3x

4) biskut susu


------------------------------------------------------------------------





nk post gak entri ni w.pun dh basi. sbb nk post pic2 ni sblm didelete dlm hpku. ni pic2 msa ramadhan yg lalu. msa ni shopping utk aidilfitri la.huh rmai umat manusia.penat akak smpai tertido dlm stroller adik. adik xmau tido lak time ni.lenguh nk carrier dia, bygkan bwa beras 10kg selama beberapa jam(drp pg kul 10 smpai kul 5ptg), x pth pingang/bahu? tu pun kira bertukar2 dgn ibu carrier dia. jap2 dlm stroller.klu lama sgt@ benti stroller mula la darwisy merengek. layannnnn

kat sogo yg smpat aku bli utk diri ku sndiri ialah :-



v

v

v

v

v

v


tara...sembonia bag ja yg aku sempat rembat, tu pun time ayh tgh pilih kasut kat ground floor, klu x mmg aku x g la c2 sbb ramai umat manusia

yg ank dara aku sempat rembat lak :-


v
v

v

v

v
v

v

v

0 Comments:

Post a Comment