Khamis, 15 September 2011

iNtErBiU Lg....



waduh3x...ni perkara yg apling aku xsuka & mdebarkan haku. aku x suka di interbiu. tp tu la gatai sgt aply kan so kna la rela diri di interbiu kan??? mulanya aku aply sbb aku igt aku sorang jek yg x aply, ada teman sperjuangan col aku'

teman : eh akak x aply ke kenaikan pngkt tu?kiteorg seme dh aply...akak apply la, mna tau rzki kan...

haku : alamak yeke? akak sorang je ke x apply, ok2 akak apply skrg.....thnx ya


tanpa byk bicara cpt jerk aku aply trus submit on9. pas2 bru tau ada gak yg x aply, jaw tu lbh sesuai utk org yg lama berada di gred n17. alamak camna ni, dh aply t kna interbiu, xdpt jwp malu la. ermmm xpela dh apply pun kan? x p nanti kna kna blacklist lak. so nak x nak dgn berat hati terpaksa aku pergi gak nanti...tlg doakan sya yer kwn². sekurang²nya dpt gak pglaman utk diinterbiu kan? (sj nk sedapkan hati). mna tau kan rzki darwisy & kakaknya kan3x?

0 Comments:

Post a Comment