Rabu, 3 Ogos 2011

DaRwiSy 8 bLN

ni la pic2 latest darwisy

ni msa teman kan ibunya bersahur. mula↓3 dia kejutkan ibu jam 4 pg. aku pun trs bgn pnskan lauk2 smbil pot pet n dia.tgk² dia terlena. pdhal sblm tu mata bkn main beso

msa ni sblm menjalani fisiotherapy, sj aku gatai letak dia ats tuh, tgk la muka dia yg moody hari tuh




wekend baru ni g shopping @ JJ Cheras selatan. bli bju rya ank²



lepak kat umah.alhamdulillah skrg leh gak tgl kan dia kejap2 sndiri klu nk jemo bju ke masak ker.klu tido mmg xleh eheheh.sian neneknya.



otw g behrang utk perubatan alternatif dia setiap mngu.


bermalam di hotel @ tg malim (utk rawatan di behrang)



selepas rawatan di behrang. alhamdulillah mood dia sgt baik hari tu.



msa ni ibu tgh lipat bju, tgk2 dia lena. letih menunggu agknya ehehheheh




mula nak ngeliat


lepak+amik di luar umah slps ibu blk bkerja

0 Comments:

Post a Comment