Rabu, 13 Julai 2011

SOGO MeMBeR DaY



sales sales sales....hadoiyaiiii penin lak aku tgk. ni gara² pn aya la ni. pg² dh sms aku gtau ada sogo kad. ermmm aku plan mau g kl bln puasa ni utk shopping² raya. tp masih dlm pertimbangan. memandangkan date tersebut aku kna therapy darwisy kat hospital serdang. nampak gaya peratusan untuk ke sogo jauh la ehehheheh.melainkan klu cek up ke HKL. HKL lak cek up 21hb, time tu gak jkad mber day. huh dugaan²...klu la boleh diterbalikkan date gumbira hati kering aku nih. tp apakan daya...jimat gak duit aku kan?? jimat ke? tp nanti nk rya kna shopping gak. bkn apa sll time2 mber day ni la aku shopping sakan. klu raya sakan gak tp duit en somi ehehheh (sian kan dia). mber day duit aku tp claim gak duit dia ehhehe. xpela mungkin xda rezeki aku kali ni...

s

0 Comments:

Post a Comment