Selasa, 19 Julai 2011

MeDiCaL BoOk & CaRd DaRwIsY




ni la antara kad & buku² darwisy yg sll di bawa ke sana ke mari bila time check up & time shopping (sbb buku2 ni semua ada dlm begpack dia). setiap 2-3 kali semgu darwisy perlu mjalani fisiotherapy/tatacara pemulihan kerja (OCG Theraphy) kerana kejadian hitam yg pernah menimpanya suatu ketika dahulu. tu baru fisio/OCG., blom msk g check up blnan kat klinik kesihatan & HKL lg. HKL je dh 2 appoiment :- 1) Pakar Kanak², 2) Pakar Mata (OFTALMOLOGI). klu msk apoiment kk, hkl mau 1 mnggu aku x buat kerja di opis. yg mna aku leh tukar date aku akan tukar. al maklumla mulut org ni, klu kita xda kat opis kang 1 bandar riuhnya. klu x kerana darwisy xkan la aku nk kuar sesuka hati kan?org yg x alamai hanya boleh bcakap, hnya tn badan yg tahu. klu la korang berada di tempat haku apa korang akan buat? klu aku pekakkan telinga je la, janji aku buat yg tbaik utk ank aku. asalkan apa yg aku buat bos aku tahu kan? klu dia nk komplain biar kompalin kat aku jer.







ok la dah melalut aku cite dh dkt time blk, ni smpat aku proses buah tgn utk darwisy b4 blk....tgh tadi sempat dpt 8oz tp dh msk freezer.yg ni bwa blk...layan...




v


v


v


v


v


v


v


v


v












0 Comments:

Post a Comment