Rabu, 13 Julai 2011

EvaMaTiC Mat













ni la evamatic yg aku idamkan utk bli kat kakak & adik.sng darwisy baring atau digolek@senaman . sgt sesuai utk kanak2, klu ada lg tebal lg aku suka mcm fisionya tuh tp mahal. aku tye kat hospital daorg ckp rm700-1200 (mengikut ketebalan). aku bli tikar ni kat fb, toke dia mama aisy.sapa² nak bli ngan aku pun boleh sma sj. sgt baik mama aisy siap dtg hantar umah aku sbb nk tgk darwisy. dah tu dtg siap bawa adiah kasut lg utk darwisy & sedikit smbangan utk darwisy & kakaknya. tima ksh mama aisy. muat2 je kasut tu hope smpat darwisy pkai raya nanti. dpt gak darwisy bkenalan dgn mber baru dia si aisy tu. aisy sempat lg menjamu selera di umah aku dgn biskut maree. kuat mkn jugak aisy ni tp bdn kecik je ( cam aku kan) ahhahah. panatng tgk mak ayah dia mkn.mmg best tgk dia mkn. mama dia & ayah dia pun sporting. mama aisy ni jugak slh seorang ahli KIM. kira ni kunjungan ke-2 drp ahli KIM mula2 dlu pn mira kita drp pahang & kwn darwisy si faheem tu (anaknya si mira).thnx jugak pd mira yg sudi mghulurkan smbngn buat darwisy ya.



2 Comments:

  1. Tanpa Nama said...
    Sebagai seorang Ibu...luluh hati rasanya nak tempuh dugaan sebegini...tp ALLAH yg MAHA KUASA masih ada bersama kita...DIA dengar rintihan kita...buat Linda...sabar dan terus bersabar menjaga si Anak Comel yg Gebu Harraz Darwisy mudah2an dipermudahkan segalanya...dan Mudah2an cepat sembuh...love u guys!
    bEe HoNeY said...
    tq awk....ya sya akn trs bsabar krn sy pcaya Allah bsama hambaNYA. sya kna kuatkan hati spya si kecil sya kuat. mga ada keajaiban & sinar chya drp Allah SWT utk darwisy. amin ya rabb

Post a Comment