Khamis, 2 September 2010

AwaRd


hukhukhuk terkezut lak aku tiba² dpt award dr akak chumel ...dh la blog aku dh bzaman x hupdate......malu lak dpt award hahaha (gatai kan). w/ever time kasih la akak chumel erk.....aku nk pas award ni kat mber² lain plak...tp rmai mber² seperjuangan aku x hupdate gak blog huhkuhhkhuhk.
aku pas award ni kat blog :
1.) baiduri - aku suka baca blog dia sbb dia rjain sgt updated
2.) cik eiya - ni pun dh jrg update gak nenek ni ( jgn marah je buyung)
3.) rayyanoutlet - ni pun sama asyik updated kat fb jerk, xpun ofline
4.) rya - sifu yg bg aku info/semangat aku tentang bf & CD
5.) cik shipah - jarang² gak hupdated
6.) lynna - aku suka tgk twin dia yg chumel..... mga2 aku dpt bb chumel cam dia...amin....
tu je la kot aku nk pas leh pas

0 Comments:

Post a Comment