Selasa, 20 Julai 2010

KeHaMiLaN




sudah berzaman aku x mcoret² di blog ku ini...melawat blog kwn² pun lg la jarang dh, bkn ape, kmlsan yg tebal melanda di dlm diri ku ini....maybe akibat 'pbawakan' kot smpai tlupa pasword hiihihihi. rini kebetulan bos ku tiada, ape g tp entry kali ni bkaitan dgn diri aku & kehamilan....diam x diam kandungan aku dh berusia 21w dh. tp selera ku msh lom stabil lg....kekadang nasi aku x lalu nk mkn...mlm2 asyik kena pk nk mkn ape erk....tp bb ku sudah bgerak2 kuat & suka mengeras...rutin aku mlm2 mkn buah jerk la....berat bdn yg terkini aku timbang di farmasi 44kg bermakna naik 1kg je sblm aku preggy....msa mula² preggy berat ku trun sehingga 40kg jerk...bila nk naik amat la ssh....bygkan dh 21w bru naik blk....alangkah bagusnya klu aku bselera spt org lain. klu beramai² selra ku akan meningkat sediki ( time ni mmg best mkn) smpai x hengat donia...klu ada petua @ tips utk tmbh selera mkn sila la inform aku ya

0 Comments:

Post a Comment