Sabtu, 9 Januari 2010

pic yg aku ptaruhkan spt di bwh

pic 1....msa tu aku nk kis ank dara aku...dia ckp 'geli la bu' trus dia larikan pp jauh dr aku...


pic 2 ni sbnarnya aku nk snap pic aku sorang tp ank dara aku ni p celah....so TERsnap la pic kami ber2 huh....xleh lansung nk snap pic aku sorang dia main terjah dpn cmera ....

ha kali ni ibu dhia lak anjurkan contest.....


Syarat2 adalah seperti berikut...
1) Mestilah gambar tersebut IBU BERSAMA ANAK..umur dari baby sehingga 3tahun..
bilangan anak tidak kisah janji xmelebihi umur yang d'inginkan..
2) Nama anda & your anak beserta tarikh lahir..
3) Letak picture satu SAHAJA yer...coz byk2 nnt pening juri
4) Ceritakan kenapa gambar tersebut d'anggap SWEET utk korg..
5) Jadi follower untuk blog ibu & blog MYTOMEIOUTLET
6) Letak banner yang dicipta khas (gambar d'atas) diruang sidebar korang semua
7) Letak tajuk sperti d'atas jugak yer..Make sure ur entry link back to mine
8) Tarikh tutup penyertaan 29hb Januari 2010
9) Last skali,tinggalkan korangnye penyertaan kat dalam comment box entry ni k..itu jer...senang je..


HADIAH??Suprise la...tapi confirm best utk korg n your kids. So rajin2 kan diri anda untuk join...Thanks!!!

1 Comment:

  1. e!ya said...
    makcik tq join..tapi pic org srh letak satu jerlaa

Post a Comment