Khamis, 3 September 2009

Contest Pasangan Seiras

KliK Utk BeSo



ha ni la pic aku yg di s.list kan...kbtulan plak terdelete pic ni dlm colum ni...igt nk tukar amik pic bwh ni..tp en somi lak gigit jari...


Pic 1
Me: Mazzlinda Yatim
My Prince : Abu Shukry Abdul Ghani

Pic 2
Me : Mazzlinda Yatim
My Prince : Abu Shukry Abdul Ghani



Pic 3
My Little Pricess : Puteri Hajar Darwisyah
My Prince : Abu Shukry Abdul Ghani


ni la 1st time aku msk contest...ihihihi x penah pun aku msk ape² contest sblm nih....sj je suka²...aku ajk mber aku si aya gak join...ajak si aivee tuh dia lak maleh nk korek² pic...klu x lg best ...(tu la akak...klu x mna tau rzki akak mng ihihih). tp k.aive ni la yg tlg pilihkan & bg pndpt pic aku klu korang nk tau....thanx erk akak.....sng je nk msk....scrol down

syarat2 wajib:-

1. Terbuka kepada semua blogger malaysia dan antarabangsa yang memiliki wajah seiras dengan suami/isteri, adik beradik atau kawan2.

2. Upload gambar seiras anda (nyatakan nama anda dan pasangan)dan tinggalkan link nya di entri ini.

3. Juga letakkan link contest ini di entry korang ye. Tkde link tk Qualified ok. copy je ni--> http://miezaniera.blogspot.com/2009/08/contest-pasangan-seirasopened.html

so simple jer kan....ape lg ....msk2 jgn x msk.....thanx gak pd mieza coz anjurkan contest ni...tergerak ati ku nk try msk...gud luq kpd pserta² lain ya...

1 Comment:

  1. Ruhaya Othman said...
    pic 1st tue mmg sejibik laa..cuma color jer beza ckit hahahaa..ape2 pon gd luck akak..n me gak heheee...buweekkk!!!

Post a Comment