Selasa, 28 Julai 2009

PtK 2009

sila klik utk besarkan gmbr

igt lg x time ni...aku post dlu ...debaran yg dinanti.......tunggu turn utk diinterbiu....gigil sgt msa ni maklumla 1st time interbiu...akhirnya..............................................(sambung di bwh)



ni la yg di tunggu²...jeng 3x.... alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi lg se x dpt berita gumbira dr mardi.........lulus exam ngan aras IV....rzki ke 2 thn ni ..alhamdulillah...amin². moga aku terus maju dlm kerjaya lg...i'allah amin..

* kpd kwn² yg lulus juga tahniah aku ucapkan....moga bertambah ceria ....& smkin bsemangt
utk bkerja di MARDI.

* kpd kwn² yg belum dpt aras IV lg aku doakan kalian seme berjaya i'allah...amin. cb lg ..usaha
tangga kjyaan

*sori pic blur skit...t aku snap lain...mls dh ni

0 Comments:

Post a Comment