Selasa, 23 Jun 2009

CuTi aT KdH

kLik uTk Pic Yg LbH BeSo

tgk la pic hjr yg tido ats bus tu smpai tonggek²...tok dia bg shincan spya dia x bat peel. ekekke









erm....dh lama x blk kdh.....umah parent. so ari rabu 7/6-22/6/09 aku blk bercuti ke kdh le....kebetulan my hubby xde kat umah coz p mendaki gng setong, kelate....ptg rabu tu aku dh btolak blk n adik aku yg kbtulan dtg ke kl sbb ade kije.....so ape lg tmpang la blk....tp blk cni 1st time naik bus n hjr....dh bzaman x naik bus....sejak ade hjr mna penah blk naik bus...bln 9 ni pun umo dia dh 3 thn...maknyanya dkt 3 thn gak le aku x naik bus.....risua gak nk naik bus kot dia bat peel dia tu....tp alhamdulillah...msk je bus 10 mnit trus hanyut dibuai mimpi indah....3 jam pas2 bru jaga....benti kat hentian jln2 jap kat area2 hentian tu mkn angin...p2 naik bus blk ok la ...x lama tu dok tanye soklan "ayah mane ni....ish bus ni lmbt la" ...risau gak dia cma nk bat peel je mula tu pas2 ari makin golap, aku bat2 tdo...dia pun baring2 smpai terlolap...dh smpai kl pun kna dukung sbb lolap....mula la meragam dh trun...kna dukung je la...p2 lama2 ok la smpai ayah dtg jmput...so layan my pic sepanjang percutian di kdh ya......

0 Comments:

Post a Comment