Ahad, 3 Mei 2009

M.A.S.A.K


ahd lps knduri ank jiran sblh umah aku...so xyah msk la....so ni la resepi aku wekend lepas...ni 1st time bat tau....dlu cream creamer penah bat zaman bujang² 5 thn yg lalu...tp bat ramai²...housemate bat aku tgk².....ni aku try sndiri...tp syg msa aku t'balik tu dia x msk loyang ngam2 .....retak la skit tgh2 tu....tp perghhh mmg sodap.....x smpat bwa mai opis dh abis.....nanti leh bat lg...
- b/berry muffin tu aku bat 1/2 je sbb igt nk tmbh deco ats tu tp cam kureng...sedap lg mkn cam tu je ...so x jd la deco...tngu aku teror deco & ckup acuan deco
-cupcakes lak aku bru try deco.....nk bat bntuk samperit tp acuan lak xde bentuk tu....aku tgh deco ank dara aku lak kacau ...abis hancur ...tu le hasil nya ....hahahha yg lain dh rembat mkn....
-desert buah²an lak aku maik resepi dr cousin aku....sng je....msk whipping cream, yogurt perasa, buah² asli @ dlm tin yg campuran tu.....kacau jer....sng bangat....nyum2 sedap .....
nk resepi? amik kat http://www.myresepi.com/ ...slmt mncuba...

0 Comments:

Post a Comment