Selasa, 17 Mac 2009

mY FaMiLy

rini bgn pg dh ujan lebat....cam best je klu smbung tdo g...smpai opis sejuk jer...redup je rasa ....time ni mula la jiwang karat ku mula...tiba2 tingat my parent kat kdh....adik badik aku....maklumla aku je ank mak abh yg bjauhan...sayu lak rasa...cam time ni gak nk blk kdh....klu la dkt ...aku blk time ni gak...ari2 blk...best nya nikmat tu....
utk hilangkan krinduan aku col mak..but x angkat....bz agknya n cucu twin dia...sejak ada cucu twin bz sokmo jer....klu xda sure boring lak...erm...ctnue bat kije lak....kemas kini fail & pc ...aku delete mna pic2 lma aku yg x perlu dsimpan g...sbb pc ni dr aku kije berat sgt2...bila aku buka xcel & word mula la pc 'hang'....adei tension....techician kata 'rem' rendah so dia dtg ri2 nk tukar x match lak...slh 'rem' plak....adei lg tension....tel mak blk...ha dh dpt ckp n mak.....lege rasa ...dok tdo kan twin ....tdi x dengo phone ptt x angkat..so dpt la lepaskan rindu....mis u mom


Doa Utk Ibu Bapa

Ya Allah,Rendahkanlah suaraku bagi merekaPerindahlah ucapanku di depan merekaLunakkanlah watakku terhadap mereka danLembutkan hatiku untuk merekaYa Allah,Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya, atasdidikan mereka padaku dan Pahala yang besar ataskesayangan yang mereka limpahkan padaku,peliharalahmereka sebagaimana mereka memeliharaku.Ya Allah,Apa saja gangguan yang telah mereka rasakanatau kesusahan yang mereka deritakan kerana akuatau hilangnya sesuatu hak mereka kerana perbuatankujadikanlah itu semua penyebab susutnyadosa-dosa mereka dan bertambahnya pahala kebaikanmereka dengan perkenan-Mu ya Allahhanya Engkaulah yang berhak membalas kejahatan dengankebaikan berlipat ganda.Ya Allah,Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku,Izinkanlah mereka memberi syafa'at untukku.Tetapi jika sebaliknya, maka izinkanlah aku memberisyafa'at untuk mereka,sehingga kami semua berkumpulbersama dengan santunan-Mu di tempat kediamanyang dinaungi kemulian-Mu, ampunan-Mu serta rahmat-Mu... .Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Kurnia MahaAgung, serta anugerah yang tak berakhir dan Engkaulahyang Maha Pengasih diantara semua pengasih…………Amin Ya Rabbul Alamin..



dr kanan dpn:- adik aku yg last...bju meron, tgh tu bju pepel mak buyung ...my sis msa ni pegnen twin...spek itam tu abg ipar aku


dr kanan blkg:- pepel my dad & spek lg 1 tu p.ngah aku (abg ayh aku)


my dad n ank buah

abg ipar

adik aku no 2..lupe dia lg jauh dr kami sekuarga....japan....kije kapal pepaham je la...tp bila cuti lama nk mampus...jeles giler


mY pRincEss


upin & ipin


3 dara cuteeeeeeee (dr kiri : nur liyana, pu3 hjr darwisyah, pu3 nur syafikah)


along & angah


ni adik aku yg bwh aku....wit the family

------------------------------------------------------------------------
ha ni lah hasil titik peluk time mude² ni...(mude lg ker).....hihiihihi...dpt bli umah sndiri w/pun kecik, biase je....ni je yg termampu buat masa ni.....alhamdulillah dgn rezeki yg Allah limpahkan....janji x sewa....so simple je umah aku...mula2 plan nk bat english sytle...tp memandangkan modal yg byk so guna je perabot sedia ada.....5 thn kwin bru dpt bli umah hiihiihi.....act umah aku double story tp lupe lak nk snap tkt ats....tp xpe la tungu aku renovate la dlu.....bru sedap mata mandang.....


0 Comments:

Post a Comment